Hej och hå!


Sitter så här i kvällsmörkret och filosoferar samt tänker. Ganska skönt att sitta uppe när alla andra sover. Då har man tid att sitta och lyssna på dålig musik och bara njuta av att inte göra något alls (utan att bli störd).

Igår blev det jobb och skola för min del. Det sistnämnda tog emot men det gick faktiskt OK. Känner att jag mår bra av att ha rutiner och jag känner mig alltid så himla duktig när jag cyklat iväg till jobbet. Cyklade dessutom hem i spöregn igår vilket jag tyckte var ovanligt duktigt (då jag från början hade tänkt ta bussen).

Ska försöka bege mig till sängen så småningom men just nu är jag alldeles för pigg. Med tanke på att vi ska åka med 9.30 tåget till Stockholm imorgon bör jag försöka knalla mig till sängs inom den närmsta timmen. Så därmed sätter jag punkt för denna uppdatering här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0