Uppe


Det blev inte mycket sömn för min del denna natt. Känns som om gårdagens 12-timmars pass räckte så jag har mer eller mindre bara sovit 2-3 timmar inatt. Nåväl, som tur är det helg!

Dock ska vi åka iväg till Stockholm om ca en och en halv timme. Skönt nog ska vi vandra omkring och ägna oss till kravlös shopping. Har man tur hittar man något men vi åker verkligen inte dit för att storshoppa utan snarare för att strosa omkring och bara vara.

Har blekt tänderna och lagt på extra concealer +clear eyes så nu hoppas jag att jag ser representabel ut..

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Nej jag fattar inte heller riktigt :p

2009-10-17 @ 13:27:23
URL: http://viktoriasundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0