Dagens inköp


Tanken var egentligen att jag skulle träffa min underbara vän Annie denna lördag men tyvärr kom annat emellan för oss båda. Istället bestämde jag mig att utnyttja förmiddagen till fullo och begav mig till stan trots kaoset (då det är löningshelg).

Orkade inte trängas i några klädbutiker så jag begav mig till några inredningsbutiker istället. Satt länge och velade inne på Myrra då jag var på jakt efter det perfekta Yankee Candle ljuset. Föll för doften Cinnamon & Sugar som doftar "höst och jul". Är så trött på alla somriga doftljus så det kändes rätt att variera lite.

Om ca en timme ska jag bege mig till stationen och möta upp Jannica som kommer från Umeå. Hon har varit uppe över dagen för att intervjua en kommande au pair och flögs upp endast på grund av denna intervju. Men innan dess ska jag in via ICA och köpa hem lite gott till kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0