Det gick inge' vidare


Jag har fortfarande inte gjort något "nyttigt" denna fredag och prognosen börjar se bra dyster ut. Jag har fixat mig men nu sitter jag här och vet inte vad jag ska hitta på. Orkar verkligen inte gå ner till stan då det lär vara kaos då det har varit löning så med andra ord får jag "aktivera" mig här hemma.

Kom förresten på att jag är i behov av en ny svart kavaj. Köpte en från H&M trend förra sommaren som jag slet sönder lagom till skolstart så nu är jag i akut behov av en ny. Testade en kavaj som mamma sydde upp i Thailand 2003 och KANSKE skulle jag kunna få den? De gånger hon har använt den kan räknas på fem fingrar så kanske skulle det vara fullt möjligt?

Det måste då verkligen kallas i-landsproblem när man sitter i sin soffan och bloggar/klagar om/på att man inte har något att göra. Skäms på mig..

Tog mig friheten att prova kavajen som satt skönt oversized.


Kommentarer
Postat av: Mici

Jag ska inte heller göra något nyttigt idag...visst, jag har sett till att två barn fått frukost och kommit iväg till skolan men nu ska jag bara kolla på tv hela dagen...

Och sen är det Fame-premiär ikväll!!

2009-09-25 @ 15:07:22
URL: http://micinic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0