Framkallning



I kväll ska jag försöka sätta mig och redigera lite bilder inför en kommande framkallning. Kommer ihåg att jag framkallade tonvis av bilder i våras från New York och Boston. Men sedan dess har det hänt lite och ett x-antal resor har även genomförts sedan januari.

Jag tycker även att en perfekt gåva oftast består av något personligt. Så varför inte förstora upp semesterminnen och rama in dem i fina ramar för att sedan ge bort dem? Det brukar i varje fall vara jätteuppskattat inom min familj. Det gäller bara att finna de perfekta motiven +fina ramar och sedan är det bara att slå in dem i fina presentpapper!

Mina (personliga) favoritramar hittar jag oftast hos SIA.

Bilderna i detta inlägg är tagna på Seychellerna (en ögrupp norr om Madagaskar).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0