God förmiddag


I dag är det fredag och jag är ledig dagen till ära. Det börjar nästan kännas som ett straff. Att vara ensam hemma har blivit en vana och jag är allt annat än nöjd. Jag beklagade mig här om dagen då jag faktiskt skulle ha tid att t.ex. börja träna men det är bara att glömma! All typ av fysisk träning är förbjudet för min del ett bra tag framöver. Jag som hade tänkt börja bli riktigt produktiv denna höst, det vill säga vara "på språng".. Istället kommer hösten gå i vilandes tecken och jag är då verkligen inte förtjust i detta.

Jag skulle faktiskt ha lust att påbörja något projekt för tillfället. Dock har jag ingen aning om vad jag ska ta mig an (vill inte ta vatten över huvudet och påbörja något gigantiskt). Ska försöka få in lite kreativt tänkande så får vi se hur dagen slutar.

Nu ska jag kika på Antikdeckarna +Ellen och därefter måste jag sysselsätta mig med något. Annars kommer dagen bli oproduktiv har jag på känn..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0