God kväll!


Kära vänner.. jag är dödstrött! Eller ni vet en (egentligen) skön trötthet som man älskar när man lägger sig i sin säng med ett tjockt duntäcke. Ibland brukar jag nästan plåga mig själv genom att stirra upp i taket och inbilla mig att jag är pigg. Det brukar fungera i si sådär 2-3 minuter då jag inte är speciellt bra att hålla mig vaken med våld. Men jag försöker i varje fall!

Jag är inte speciellt motiverad att blogga om jag ska vara riktigt ärlig. Jag går på sparlåga rent ekonomiskt då jag åker till Skottland om ganska prick en vecka. Känns ganska tråkigt att konstatera att man inte har speciellt roligt utan pengar men det är sant. Eller snarare har jag inget annat att berika mitt liv med så pengar har stor fokus i mitt liv just nu.

I morgon går förresten flyget ner till Zurich. Fick ett meddelande från SAS att jag nu kan checka in mig online. Kändes lite som ett slag i magen då jag faktiskt (såg) fram emot resan så jäkla mycket. Men på grund av mina hälsoproblem och att jag faktiskt inte kan frånvara mer i skolan är det bara att stryka det. Trots att jag har varit medveten om att resan inte skulle bli av i snart två veckor känns det sorligt. Jag älskar Schweiz och det kommer inget i världen förändra. Jag ska minsann tillbaka dit en vacker dag, och då ska jag vara pigg, frisk och fräsch!

Nog om mitt liv och mina problem. Nu fortsätter Grey's!

Kommentarer
Postat av: Mici

Jag älskar dina bokstäver...vart var det du hade köpt dem??



Och btw, tandblekningsgrejerna, när vill du ha dem? Nästa vecka kommer jag ha noll pengar, men efter det så! Fast med tanke på din resa kanske du också vill vänta? =)

2009-10-01 @ 15:41:54
URL: http://micinic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0