Hjälplös

Jag tänkte försöka hålla mig borta från bloggandet så länge jag är sjuk men ibland känns det bra att skriva av sig. Trots att jag har all tid i världen att blogga så har jag inte något att blogga om. Har bara ont, ont och åter igen ont vilket gör att jag för det mesta ligger avdäckad av smärta.

Var i varje fall på Akademiska Sjukhuset igår då jag kände att jag inte orkade mer. Var där i förrgår och fick två olika mediciner för min smärta. Dock har de inte hjälpt vilket gjorde att jag fick åka in igen.

Var SÅ säker på att jag skulle bli inlagd vilket var mot min vilja trots att jag på sätt och vis vet att det är det enda säkra sättet att slippa smärtan. Dock fick jag en ny medicin av läkaren som sa att det finns en säng som väntar på mig om jag känner att jag inte står ut längre/att den nya medicinen inte hjälper. Känns i varje fall skönt att veta att det bara är att åka in om jag inte orkar längre.

Jag kan knappt beskriva hur förfärlig denna sjukdom är. Smärtan är så fruktansvärd och den gör att det inte går att äta, sova eller att leva överhuvudtaget. Dock känner jag inte av någon sorts form av kroppsont (än), men det sägs att den kommer när smärtan har lagt sig. Så med stor sannolikhet kommer jag (så fort smärtan har försvunnit) sova i en vecka i sträck. Just nu känner jag inte av tröttheten trots att det inte blir många sömntimmar om nätterna. Men så fort smärtan är borta kommer jag säkerligen bara "däcka" av och sova mig igenom resten av sjukdagarna.

Ska strax sätta på TV.n och försöka fokusera på annat än smärtan. Är jättesvårt men jag ska i varje fall försöka..

Kommentarer
Postat av: Pascal

din design var skit fin, fixar du bloggdesign ?

2009-09-14 @ 17:46:13
URL: http://b
Postat av: Pascal

din design var skit fin, fixar du bloggdesign ?

2009-09-14 @ 17:46:27
URL: http://beboo.blogg.se/
Postat av: Pascal

kostar de?:O

2009-09-16 @ 15:43:14
URL: http://beboo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0