Lunchdejt


Imorgon har jag en lunchdejt inbokad på Östermalm där jag ska träffa en gammal vän till mig. Dock har jag dragit på mig en förkylning vilket gör att det hela är något osäkert. Får helt enkelt boka om det under kvällen eller i morgon under förmiddagen om min förkylning inte vänder åt det bättre.

Har faktiskt inte varit i Stockholm på evigheter! Har bara varit där och vänt nu som då i samband med båtresor och etc. Men i och med att jag jobbar och pluggar blir det svårt att hitta tid till att åka ner en heldag och bara "vara". Det finns allt för ofta annat på agendan som gör att man inte har tid eller ork att åka ner. Dessutom reser jag så mycket under mina lediga helger/lov vilket gör att jag prioriterar det istället för shoppingturer till huvudstaden.

Men man kan i varje fall hoppas på att det blir fler tillfällen att åka dit lite oftare i framtiden..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0