Ovanligt fräsch


Jag har fått ett flertal kommentarer de senaste dagarna angående att jag ser ovanligt pigg och fräsch ut. Senast var det på Facebook efter att ha laddat upp min nya profilbild (bilden ovan som är tagen idag). Känns rätt absurt att jag var inlagd på Akademiska Sjukhuset för ganska prick en vecka sedan.

För ca en timme sedan kom jag hem från stan där jag strosade runt i lungt tempo. Kändes lite lustigt att gå på stan efter att ha varit isolerad i snart tre veckor. Köpte inget speciellt men hittade ett helt underbart timglas på Åhléns som jag planerar att införskaffa imorgon. Dessutom träffade jag på lite bekanta ansikten på stan vilket var riktigt trevligt.

Rent allmänt måste jag tipsa er om Åhléns inredningsavdelning som har fått in (ovanligt) mycket snyggt. Förutom timglaset som jag nämnde ovan fanns det otroligt snygga glasflaskor som har inspirerats av vanliga returflaskor. Me like!

Timglaset som ska införskaffas i morgon.

Glasflaskor i "returflask-design" (2 liters flaska till vänster och 1/2 liters till höger).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0