På mitt skrivbord


Mitt skrivbord har nästan blivit ett sorts museum! "Normala" människor har en lampa, lite papper +räkningar brevid sin sida när de sitter på sin dator. Intill min laptop hittar du allt från gamla plåtburkar som jag släpat hem från Finland till delar av min samling av eiffeltorn.

Som Nate Berkus skulle ha sagt -"Well, I'm a decorator, this is what I do". Förvisso har jag inte etablerat mig i inredningsvärlden (än) men inom de närmsta 20 åren ska jag göra allt jag kan för att starta eget. Eller varför inte designa eget? Inredning vill jag i varje fall pyssla med på heltid, no doubt about that!

Men det är en bit kvar. Jag är fortfarnade bara 19.. och fortfarande en vanlig student..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0