Skärpning Forsblom..

Jag har varit väldigt produktiv idag. Eller i varje fall på det "hushålliga" planet. Har lagat mat, lagt upp lite saker på Tradera (okej, jag ska inte köpa mer stövlar då jag lade upp ungefär åtta par) och sedan har jag skickat iväg en hel del mail. Dock har jag inte gjort akutnödvändiga saker som att plugga engelska, men det är en annan femma..

Får helt enkelt skärpa mig! Börjar bli liiite för lat och det retar upp mig. Jag vet att jag mår bra när det är full rulle men jag antar att jag är besläktad med min bror. Båda två vill ha allt men är inte direkt beredd att ge 100% 24 timmar om dygnet.

Orkar inte blogga mer idag. Känner att jag ska ta tillvara på denna tisdagskväll. Speciellt då jag vet att morgondagen kommer präglas av galet mycket studerande.

Ha det fint!

Kommentarer
Postat av: Mici

Du har i alla fall varit mer produktiv än mig! Det enda ansträngande jag gjort är lite mat...



Förresten har jag en till blogg nu (behåller den gamla också): http://micinic.blogspot.com/

2009-09-30 @ 01:42:11
URL: http://micinic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0