Tillbaka

Som sagt har mitt bloggande inte tillhört toppklassen då jag har varit sjuk (varav några dagars besök på sjukhus). Men nu börjar jag komma på fötterna igen även om trötthet och halsont fortfarande dominerar.

Det är lustigt hur fort livet ändras på grund av t.ex. en sjukdom. Framöver kommer jag behöva ändra mitt levnadssätt en aning innan jag kan återgå till det "vanliga" livet.

Ska försöka komma igång med bloggandet på allvar inom kort. Har haft all tid i världen sedan jag åtevände från Akademiska Sjukhuset. Dock har jag varit trött och sliten vilket har gjort att dagarna har spenderats i sängen eller i soffan beroende på tillstånd.

Nu ska jag återgå till tv-tittandet. Det är kyrkoval idag och Nyhetsmorgon gästas av Alex Schulman. Väldigt intressant..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0